Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka – Bc. Martin Nevoránek
Bc. Martin Nevoránek
Master's thesis
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Efficiency of business processes in retail banking and their impact on the final customer
Abstract:
Tato práce si klade za cíl zhodnocení efektivity některých pracovních procesů v rámci společnosti Volksbank CZ na úrovní pobočky banky a jejich dopad na koncového zákazníka. Po následné analýze, přichází na řadu vypracování inovačního projektu, který povede ke zvýšení efektivity a komfortu klientského servisu.Abstract:
This work aims to evaluate the efficiency of certain business processes within the company Volksbank branches at the level of banks and their impact on the final customer. After analyzing data, comes the drawing up an innovative project that will increase efficiency and comfort of client service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/uwp6w/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Libor Jevický
- Reader: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Zefektivnění pracovního procesu vybrané společnosti během pandemie Covid-19
Tabášková Tabášková -
Standardizace nákladů reklamačního procesu
Lucie Svobodová -
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Alexandr Marosz -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová -
Projekt zefektivnění výrobního procesu ve vybraném provozu\nl{} ve zvolené společnosti
Jan Buček -
Projekt zvyšování kvality služeb vybraného minipivovaru a jeho využití v cestovním ruchu
Dominika Polášková -
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo
Barbora Šilerová -
Projekt zvýšení spokojenosti kvality služeb ve vybraném zdravotnickém zařízení
Eva Hanusová