Bc. Martin Nevoránek

Master's thesis

Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka

Efficiency of business processes in retail banking and their impact on the final customer
Abstract:
Tato práce si klade za cíl zhodnocení efektivity některých pracovních procesů v rámci společnosti Volksbank CZ na úrovní pobočky banky a jejich dopad na koncového zákazníka. Po následné analýze, přichází na řadu vypracování inovačního projektu, který povede ke zvýšení efektivity a komfortu klientského servisu.
Abstract:
This work aims to evaluate the efficiency of certain business processes within the company Volksbank branches at the level of banks and their impact on the final customer. After analyzing data, comes the drawing up an innovative project that will increase efficiency and comfort of client service.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Mgr. Libor Jevický
  • Reader: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting