Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka – Bc. Martin Nevoránek
Bc. Martin Nevoránek
Diplomová práce
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Efficiency of business processes in retail banking and their impact on the final customer
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zhodnocení efektivity některých pracovních procesů v rámci společnosti Volksbank CZ na úrovní pobočky banky a jejich dopad na koncového zákazníka. Po následné analýze, přichází na řadu vypracování inovačního projektu, který povede ke zvýšení efektivity a komfortu klientského servisu.Abstract:
This work aims to evaluate the efficiency of certain business processes within the company Volksbank branches at the level of banks and their impact on the final customer. After analyzing data, comes the drawing up an innovative project that will increase efficiency and comfort of client service.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uwp6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Libor Jevický
- Oponent: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění pracovního procesu vybrané společnosti během pandemie Covid-19
Tabášková Tabášková -
Standardizace nákladů reklamačního procesu
Lucie Svobodová -
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Alexandr Marosz -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová -
Projekt zefektivnění výrobního procesu ve vybraném provozu\nl{} ve zvolené společnosti
Jan Buček -
Projekt zvyšování kvality služeb vybraného minipivovaru a jeho využití v cestovním ruchu
Dominika Polášková -
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb restaurace Dobré Hnízdo
Barbora Šilerová -
Projekt zvýšení spokojenosti kvality služeb ve vybraném zdravotnickém zařízení
Eva Hanusová