Bc. Martin Nevoránek

Diplomová práce

Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka

Efficiency of business processes in retail banking and their impact on the final customer
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zhodnocení efektivity některých pracovních procesů v rámci společnosti Volksbank CZ na úrovní pobočky banky a jejich dopad na koncového zákazníka. Po následné analýze, přichází na řadu vypracování inovačního projektu, který povede ke zvýšení efektivity a komfortu klientského servisu.
Abstract:
This work aims to evaluate the efficiency of certain business processes within the company Volksbank branches at the level of banks and their impact on the final customer. After analyzing data, comes the drawing up an innovative project that will increase efficiency and comfort of client service.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Libor Jevický
  • Oponent: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting