Choosing offshore location in the fashion industry – Yelyzaveta Chernyayeva
Yelyzaveta Chernyayeva
Bachelor's thesis
Choosing offshore location in the fashion industry
Výběr offshore lokace v módním průmyslu
Anotácia:
V práci je zkoumán proces strategického rozhodování ukrajinských módních značek při výběru zahraničních míst pro módní průmysl. Místní firmy se přizpůsobují a outsourcují, aby byly konkurenceschopné na rychle se měnícím trhu módy kvůli digitálním a geopolitickým změnám. Tato studie zkoumá, jak odborné pracovní síly, dynamika nákladů, doby vedení, politická stabilita a logistická efektivita ovlivňují …viacAbstract:
Ukrainian fashion brands' strategic decision-making process for offshore fashion sites is examined in the thesis. Local firms are adapting and outsourcing to be competitive in the fast-changing fashion market owing to digital and geopolitical shifts. This study examines how skilled labor, cost dynamics, lead periods, political stability, and logistical efficiency affect outsourcing decisions. A qualitative …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: Vadim Semenenko
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Using Competitive Intelligence in Fashion Industry Analysis
Svitlana Bortnik -
Is it time to bet on a fashion retailer? Valuation of INDITEX S.A.
Phuong Anh Nguyen -
Strategické chování podniku
Denisa Matoušková -
Prognóza socioekonomických vlivů na evropský elektromobilový průmysl
Patrik Mlýnek -
Competitiveness of Scandinavian Countries in World Market
Isha Dave -
Analysis of Smartphone Market Demand
Nikolai Sergienko -
Improving the competitiveness of the organization in the field of telecommunications
Guram Turkiia -
Dynamika aukčního trhu s uměním na internetových platformách
Anežka Šůstková