Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy – Kateřina HRNČÍŘOVÁ
Kateřina HRNČÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy
"After school care and its role in the prevention of risk behavior of Elementary School pupils"
Anotace:
Téma mé bakalářské práce Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy se věnuje činnostem zaměřeným na problematiku prevence rizikového chování ve školní družině. Bakalářská práce je rozdělena do 3 částí. První část se zabývá žákem mladšího školního věku, jeho charakteristikou z pedagogicko-psychologického tak speciálně-pedagogického hlediska, charakteristikou …víceAbstract:
The aim of this thesis is After-school club and its role in prevention of risky behavior of primary school pupils. The thesis is divided into three parts. The first part deals with the pupil of younger school age and his/her characteristics from pedagogical, psychological and special-pedagogical point of view, characteristics of ADHD disease, after-school club and its preventive activities. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRNČÍŘOVÁ, Kateřina. Školní družina a její role k problematice prevence rizikového chování žáků základní školy. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Preventivní aktivity zaměřené na rozvoj osobnosti žáka mladšího školního věku ve školní družině
Lenka VLACHOVÁ -
Osobnost a úspěšnost žáka se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Věra HRUBČÍKOVÁ -
Vliv dramatické výchovy na rozvoj osobnosti žáka mladšího školního věku
Jana DUDÍKOVÁ -
Text jako prostředek rozvoje osobnosti žáka prvního stupně základní školy
Markéta Hýblová -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Finanční gramotnost žáků staršího školního věku (2. stupeň ZŠ, víceletá gymnázia)
Dominika Rouhová