Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ – Blanka MELKOVÁ
Blanka MELKOVÁ
Master's thesis
Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Methods of a beginning lower primary school teacher in dealing with disciplinary problems
Anotácia:
Cílem diplomové práce je představit, jakým způsobem začínající učitelé vnímají a řeší disciplinární problémy. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují charakteristiku dítěte na prvním stupni ZŠ, osobnost začínajícího učitele a učitele obecně, kázeň, nekázeň, výchovné problémy a teoretický návrh pro řešení výchovných problémů. Druhá část se opírá o …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to introduce the way in which beginning teachers perceive and solve disciplinary problems. This work is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge that includes the characteristics of the child at primary school level, the personality of the beginning teacher and the teacher in general, discipline, imprisonment, educational problems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELKOVÁ, Blanka. \textit{Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/90v8bn/.
Jak správně citovat práci
MELKOVÁ, Blanka. Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Hodnocení deskriptivních charakteristik vybraných testových baterií pro stanovení motorické kompetence
Romana Šimková -
Komunikační kompetence žáka s poruchou autistického spektra - se zaměřením na ABA terapii
Ludmila PAVLÍKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Hodnocení úrovně motorické kompetence českých dětí mladšího školního věku testovou baterií Test of Gross Motor Development
Barbora Kuncová -
Stanovení úrovně motorické kompetence u dětí předškolního věku
Zuzana Brendlová -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová
Názov
Vložil
Vložené
Práva