Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ – Blanka MELKOVÁ
Blanka MELKOVÁ
Diplomová práce
Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Methods of a beginning lower primary school teacher in dealing with disciplinary problems
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit, jakým způsobem začínající učitelé vnímají a řeší disciplinární problémy. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují charakteristiku dítěte na prvním stupni ZŠ, osobnost začínajícího učitele a učitele obecně, kázeň, nekázeň, výchovné problémy a teoretický návrh pro řešení výchovných problémů. Druhá část se opírá o …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to introduce the way in which beginning teachers perceive and solve disciplinary problems. This work is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge that includes the characteristics of the child at primary school level, the personality of the beginning teacher and the teacher in general, discipline, imprisonment, educational problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELKOVÁ, Blanka. \textit{Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/90v8bn/.
Jak správně citovat práci
MELKOVÁ, Blanka. Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím
Klára HAMŘÍKOVÁ -
Hodnocení deskriptivních charakteristik vybraných testových baterií pro stanovení motorické kompetence
Romana Šimková -
Komunikační kompetence žáka s poruchou autistického spektra - se zaměřením na ABA terapii
Ludmila PAVLÍKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Hodnocení úrovně motorické kompetence českých dětí mladšího školního věku testovou baterií Test of Gross Motor Development
Barbora Kuncová -
Stanovení úrovně motorické kompetence u dětí předškolního věku
Zuzana Brendlová -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová
Název
Vložil
Vloženo
Práva