Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy – Enrico Rubele
Enrico Rubele
Diplomová práce
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii
Anotace:
Předmětem práce "Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii" je analýza toho, zda je pro firmy výhodné spolupracovat s video blogery na propagaci svých produktů a služeb. Práce se dále zaměřuje na zjištění, jak aplikace strategie alternativní marketingové komunikace ovlivňuje nákupní chování diváků vlogů. Práce obsahuje úvod do terminologie potřebné k pochopení tématu, shrnutí tvrdých dat popisujících …víceAbstract:
The subject of analysis of “Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy” is the demonstration on whether it is advantageous for firms to cooperate with video bloggers for the promotion of their products and services. Moreover, the study presents how this alternative marketing communication strategy impacts purchase behaviors of vlogs’ viewers. The design of the document includes an introduction …víceKlíčová slova
blog bloggers vlog vloggers youtubers word-of-mouth eWOM opinion leader online influencer
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73376
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová