Enrico Rubele

Master's thesis

Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy

Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii
Abstract:
Předmětem práce "Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii" je analýza toho, zda je pro firmy výhodné spolupracovat s video blogery na propagaci svých produktů a služeb. Práce se dále zaměřuje na zjištění, jak aplikace strategie alternativní marketingové komunikace ovlivňuje nákupní chování diváků vlogů. Práce obsahuje úvod do terminologie potřebné k pochopení tématu, shrnutí tvrdých dat popisujících …more
Abstract:
The subject of analysis of “Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy” is the demonstration on whether it is advantageous for firms to cooperate with video bloggers for the promotion of their products and services. Moreover, the study presents how this alternative marketing communication strategy impacts purchase behaviors of vlogs’ viewers. The design of the document includes an introduction …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73376

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.