Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy – Enrico Rubele
Enrico Rubele
Master's thesis
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii
Abstract:
Předmětem práce "Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii" je analýza toho, zda je pro firmy výhodné spolupracovat s video blogery na propagaci svých produktů a služeb. Práce se dále zaměřuje na zjištění, jak aplikace strategie alternativní marketingové komunikace ovlivňuje nákupní chování diváků vlogů. Práce obsahuje úvod do terminologie potřebné k pochopení tématu, shrnutí tvrdých dat popisujících …moreAbstract:
The subject of analysis of “Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy” is the demonstration on whether it is advantageous for firms to cooperate with video bloggers for the promotion of their products and services. Moreover, the study presents how this alternative marketing communication strategy impacts purchase behaviors of vlogs’ viewers. The design of the document includes an introduction …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73376
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jaroslav Halík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73376
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová