Bc. Jiří Herinek

Diplomová práce

Marketingové komunikace zvolené značky

The Marketing Communications of a Selected Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci české značky Meatfly, která je na trhu již dvacet let. Teoretická část práce vymezuje marketingovou komunikaci v procesu marketingu a rozebírá její jednotlivé prvky, cíle a strategie. Přibližuje problematiku značky a rozebírá kroky jejího řízení v rámci marketingové komunikace. Praktická část s odstupem času podrobuje značku analýze, pomocí dotazníku …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing communication of a Czech brand of Meatfly, which has been on the market for 20 years. The theoretical part of the thesis defines the marketing communication within the marketing process and evaluates its individual elements, objectives and strategy. It also explains the brand issues and discuss steps of the brand management in the marketing communication. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Herinek, Jiří. Marketingové komunikace zvolené značky. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe