Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní? – Bc. František Dolejší
Bc. František Dolejší
Bachelor's thesis
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
Is a TV commercial still relevant as a tool for promoting services or products?
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jestli je televizní reklama stále ještě relevantní, a to ve spektru věkových kategorií, typů reklam a cenových kategorií. Využitím šetření získat nejaktuálnější postoje lidí. Přínosem jsou aktuální data a vyhodnocení, zda je TV reklama ještě v dnešní době relevantní a zda má vliv na rozhodování jedince.Abstract:
The key of this work is to review if a tv commercial is still relevant as a tool. Including different categories, spectre of commercials and price categories. With a use of questionnaire to find out the most actual data to evaluate. The main benefit should be actual data and the verdict of the relevancy of a tv commercial per decising point of a human being.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r4asb/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Marie Koubová
- Reader: Ing. Michaela Bortlíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama a její vliv na dospívající
Jana Hvězdová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich