Bc. František Dolejší

Bachelor's thesis

Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?

Is a TV commercial still relevant as a tool for promoting services or products?
Anotácia:
Cílem práce je zjistit, jestli je televizní reklama stále ještě relevantní, a to ve spektru věkových kategorií, typů reklam a cenových kategorií. Využitím šetření získat nejaktuálnější postoje lidí. Přínosem jsou aktuální data a vyhodnocení, zda je TV reklama ještě v dnešní době relevantní a zda má vliv na rozhodování jedince.
Abstract:
The key of this work is to review if a tv commercial is still relevant as a tool. Including different categories, spectre of commercials and price categories. With a use of questionnaire to find out the most actual data to evaluate. The main benefit should be actual data and the verdict of the relevancy of a tv commercial per decising point of a human being.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedúci: PhDr. Marie Koubová
  • Oponent: Ing. Michaela Bortlíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication