Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví – Bc. Grigorij Nikiforov
Bc. Grigorij Nikiforov
Bachelor's thesis
Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví
Use of Sports Sponsorship in Marketing Communications of Companies from Sensitive Sectors
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zabývá využíváním sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví. Ve své práci se snažím zjišťovat přístup vybraných aktérů sportovního světa (např. mezinárodní řídící sportovní orgány, vrcholné profesionální ligové soutěže, profesionální sportovní kluby) ke sponzorským otázkám, včetně etických otázek s tím spojených. Zvláštní pozornost je věnována …viacAbstract:
This bachelor paper deals with the use of sports sponsorship in marketing communications of companies from sensitive sectors. In my paper, I try to analyze approach of different entities from the sports world (e.g. international sports governing bodies, major professional leagues, professional sports clubs) to sponsorship including ethical issues. Main attention is paid to four socially sensitive sectors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dhdhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Assessing Effectiveness of the Mindfulness-Acceptance-Commitment Approach in Sport
Martin Ptáček -
Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví
Žofie Dvorská -
Podpora sportu v rámci CSR společnosti SAZKA a.s.
Simona Koukalová -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Dlouhá