Bc. Grigorij Nikiforov

Bakalářská práce

Využívání sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví

Use of Sports Sponsorship in Marketing Communications of Companies from Sensitive Sectors
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá využíváním sportovního sponzoringu v marketingové komunikaci podniků z citlivých odvětví. Ve své práci se snažím zjišťovat přístup vybraných aktérů sportovního světa (např. mezinárodní řídící sportovní orgány, vrcholné profesionální ligové soutěže, profesionální sportovní kluby) ke sponzorským otázkám, včetně etických otázek s tím spojených. Zvláštní pozornost je věnována …více
Abstract:
This bachelor paper deals with the use of sports sponsorship in marketing communications of companies from sensitive sectors. In my paper, I try to analyze approach of different entities from the sports world (e.g. international sports governing bodies, major professional leagues, professional sports clubs) to sponsorship including ethical issues. Main attention is paid to four socially sensitive sectors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní