Návrh stratégie PPC reklamy pre firmu Adriana Fashion – Denis Capko
Denis Capko
Bakalářská práce
Návrh stratégie PPC reklamy pre firmu Adriana Fashion
Návrh strategie PPC reklamy pro firmu Adriana Fashion
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření nové strategie pro nový produkt a optimalizaci marketingové strategie pro již zavedenou službu u firmy "Adriana Fashion". Firma poskytuje službu ve formě kurzů šití, kterou chce digitalizovat do online formy. V teoretické části práce budou popsány výhody online propagace této služby stejně tak jako metody, které budou využity v praktické části práce. Praktická část …víceAbstract:
Aim of the Bachelor’s Thesis is to optimize the current PPC strategy of an already established service of the company as well as creating a new PPC strategy for the new, digitalized product that is about to launch. The company is providing services in the fashion niche – sewing courses, which are in the process of digitalization. The Theoretical part of the Thesis is about describing the benefits of …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie novej stratégie pre nový produkt a optimalizáciu marketingovej stratégie pre už zavedenú službu u firmy „Adriana Fashion“. Firma poskytuje službu kurzov šitia, ktorú chce zdigitalizovať do online formy. V teoretickej časti práce budú popísané výhody online propagácie tejto služby ako aj metódy, ktoré budú využité v praktickej časti práce. Praktická časť sa bude …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Barbora Nykodýmová