Bc. Josef TÁBOR

Master's thesis

Zásady bezpečnosti na školním kurzu snowboardingu - interaktivní výukový materiál pro školení bězpečnosti před kurzem snowboardingu

Safety principles of snowboarding (interactive material)
Anotácia:
Tématem diplomové práce je bezpečnost při snowboardingu. Práce obsahuje teoretická východiska a rozhovory se zkušenými učiteli a vedoucími školních snowboardových kurzů. Hlavní výsledkem této diplomové práce je interaktivní materiál v podobě webové stránky a návrh jeho zařazení do výuky tělesné výchovy na základní škole. Práce obsahuje popis provedené výuky a její zhodnocení.
Abstract:
This thesis theme is safety while practising snowboarding. This body of work contains theoretical foundations and interviews with experienced teachers and heads of school snowboard courses. The main result of this thesis is an interactive material in the form of an internet site and a suggestion as to how to implement this material into teaching of Physical Education in the field of Primary Education …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Radek Zeman

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TÁBOR, Josef. Zásady bezpečnosti na školním kurzu snowboardingu - interaktivní výukový materiál pro školení bězpečnosti před kurzem snowboardingu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Sport and Lower Secondary School Teacher Training in the Mathematics