Theses 

Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business – Natalia Nikolaevna Danilovich

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities

Natalia Nikolaevna Danilovich

Diplomová práce

Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business

Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business

Anotace: The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.

Abstract: The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.

Klíčová slova: Hodnota značky, Řízení značky, Oceňování značky

Keywords: brand management, brand evaluation, brand equity

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14872


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 3. 2019 23:21, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz