Historický film v současné evropské kine matografii z producentského hlediska – Pavlína Kalandrová
Pavlína Kalandrová
Diplomová práce
Historický film v současné evropské kine matografii z producentského hlediska
Historic Film in Contemporary European Cinematography from the Viewpoint of the Producer
Anotace:
Žánr historického filmu slouží jako modelový příklad pro sledování problematiky developmentu a financování náročnějších filmových projektů v současné evropské kinematografii. Východiskem je domněnka, že historické filmy bývají většinou producentskými projekty, jelikož mají obchodní potenciál.V práci je představen žánr historického filmu z hlediska teoretického a filmově historického. Dále je vysvětlen …víceAbstract:
Historic film genre serves here as a model example of a demanding film project in contemporary European cinematography. We want to explore the problems of development and financing of historic films. The basis of the research is the idea that historic films are mostly producer projects because of their commercial potential.The genre of historic film is explained here from two different points of view …víceKlíčová slova
evropská kinematografieKlíčová slova
filmová produkceKlíčová slova
filmová výrobaKlíčová slova
historický filmKlíčová slova
financování filmuKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
financování projektůObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 10. 2011
- Vedoucí: Přemysl PRAŽSKÝ
- Oponent: Filip BOBIŇSKI
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Systém podpory české kinematografie
Alena Stibralová -
Analýza zdrojů financování absolventského filmu Ipanema
Martina Dočekalová -
Prezentace filmového projektu na pitchingu aplikovaná na český filmový průmysl
Lucie Jánová -
Produkční společnost Hypermarket Film a vývoj českého dokumentárního filmu po roce 2000
Martin ZEMAN -
Možnosti financování českého celovečerního hraného filmu z pohledu tvůrců
Eliška Pinďáková -
Crowdfunding jako způsob financování filmu
Kristýna Hněvsová -
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
Matěj Paclík -
Vliv řecké ekonomické krize na práci producenta
Antonie Dědečková