Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program – Bc. Markéta Bartíková
Bc. Markéta Bartíková
Master's thesis
Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program
Project of Extension of Services Pharmacy "Slunce" to Loyalty Program
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu věrnostního programu pro lékárnu Slunce v Lékařském domě ve Zlíně. Pro zmapování současné situace byla získaná data zpracována pomocí STEP analýzy, 5F analýzy, McKinseyho modelu 7S, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě zjištěných výsledků z analýz byl následně sestaven projekt tvorby věrnostního programu. Navržené řešení obsahuje finanční, časovou a rizikovou …moreAbstract:
The thesis focuses on creating a loyalty programme of Slunce pharmacy located in Lékařský dům in Zlín city. STEP analysis, 5F analysis, McKinsey 7S Model, SWOT analysis and Benchmarking were used for analysing current situation of the pharmacy. According to data analysis a project of loyalty programme was created. Suggested solution includes financial, time and risk analysis. The main goal of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÍKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/91ou9q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartíková, Markéta. Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák -
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
Miriam Nováková -
Analýza konkurence na trhu s magnety
Lenka Lakomá -
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
Andrej Vildomec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová