Aplikace autorské ilustrace ve vlastním projektu – Tereza Kasalická
Tereza Kasalická
Bachelor's thesis
Aplikace autorské ilustrace ve vlastním projektu
Application of illustrations in own project
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám vytvořením nové vizuálního konceptu pro již stávající vinařství Pankovo, které produkuje zejména ovocná vína. Teoretickou část práce tvoří definice pojmů z grafického prostředí a průzkum konkurence trhu, na kterém se firma nachází. V rámci poznatků z toho vzešlých tvoří nový jednotný design a marketingovou komunikaci. Ten má za cíl zvýšit povědomí o firmě, ale také změnit …moreAbstract:
The theses explores the design and development of a new visual identity for the existing winery called Pankovo, a producer of wines made from fruits. The theoretical part of the work consists of the definition of the concept from the visual environment and a survey of local competitors. Within the framework of the knowledge arising from it will guide the creation of a new design and marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
- Reader: Jakub Dudáček, BcA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASALICKÁ, Tereza. \textit{Aplikace autorské ilustrace ve vlastním projektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/91qu6d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Vizuální identita brandu
David FLEK -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
NÁVRH VIZUÁLNÍ IDENTITY VYBRANÉHO KULTURNÍHO ZAŘÍZENÍ
Daria PETRÍKOVÁ -
Možnosti výroby ciderů sekundární fermentací ovocných vín
Ondřej Novotný -
Porovnání révových a ovocných vín z hlediska obsahu antioxidačních látek.
Pavlína Kučerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights