Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Nikola Rusínová
Bc. Nikola Rusínová
Master's thesis
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá významem prvků komunikace pro práci manažera. Cílem práce je zjistit, jaký význam příkládají manažeři jednotlivým prvkům komunikace, jak v dané organizaci komunikují a z výsledků výzkumu odvodit určité návrhy a doporučení. V rámci teoretické části diplomové práce jsou blíže specifikovány pojmy, které se vztahují k dané problematice. V první pasáži teoretické části práce …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the communication features importance in the manager profession. The primary objectives are to ascertain what importance managers attach to individual communication features, the way they communicate in the given situation, and to deduce suggestions and recommendations from the results of the research. The theory deals with characteristics of terms connected with given …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUSÍNOVÁ, Nikola. \textit{Význam prvků komunikace pro práci manažera}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/91x7nc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Johana Kohoutová -
Zlepšení interní komunikace ve firmě
Jana Bakešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights