Karolína Alvaradová

Diplomová práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
Diplomová práce na téma Influencer marketing si klade za cíl zjistit, jakou roli hraje influencer marketing v celkové komunikaci značky, zda má influencer marketing pozitivní vliv na image značky, a jestli zvyšuje důvěryhodnost značky a pravděpodobnost koupě. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část mi pomáhá blíže poznat témata online a influencer marketing. Praktická část slouží …více
Abstract:
The aim of this Influencer marketing diploma thesis is to find out the role influencer marketing plays in the overall brand communication. The key emphasis is to understand if influencer marketing has a positive influence on a brand's image and whether influencer marketing increases a brand's credibility and the likelihood of purchase. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jan Ryšánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78703