Karolína Alvaradová

Master's thesis

Influencer marketing

Influencer marketing
Abstract:
Diplomová práce na téma Influencer marketing si klade za cíl zjistit, jakou roli hraje influencer marketing v celkové komunikaci značky, zda má influencer marketing pozitivní vliv na image značky, a jestli zvyšuje důvěryhodnost značky a pravděpodobnost koupě. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část mi pomáhá blíže poznat témata online a influencer marketing. Praktická část slouží …more
Abstract:
The aim of this Influencer marketing diploma thesis is to find out the role influencer marketing plays in the overall brand communication. The key emphasis is to understand if influencer marketing has a positive influence on a brand's image and whether influencer marketing increases a brand's credibility and the likelihood of purchase. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jan Ryšánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78703