Karolína Alvaradová
Master's thesis
Influencer marketing
Influencer marketing
Abstract:
Diplomová práce na téma Influencer marketing si klade za cíl zjistit, jakou roli hraje influencer marketing v celkové komunikaci značky, zda má influencer marketing pozitivní vliv na image značky, a jestli zvyšuje důvěryhodnost značky a pravděpodobnost koupě. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část mi pomáhá blíže poznat témata online a influencer marketing. Praktická část slouží …moreAbstract:
The aim of this Influencer marketing diploma thesis is to find out the role influencer marketing plays in the overall brand communication. The key emphasis is to understand if influencer marketing has a positive influence on a brand's image and whether influencer marketing increases a brand's credibility and the likelihood of purchase. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78703
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jan Ryšánek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78703
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro