Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna – Bc. Jindřich Pecinovský
Bc. Jindřich Pecinovský
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
Integrated marketing communication of Statutory City of Kladno
Abstract:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací měst a obcí. Rozebírá nástroje marketingové komunikace, které obce využívají ke své propagaci. Teoretické poznatky této problematiky jsou pak aplikovány při analýze marketingové komunikace statutárního města Kladna, kterou rozebírá i v kontextu marketingové komunikace jiných statutárních měst.Abstract:
My work deals with the integrated marketing communication of towns and municipalities. It analyses the instruments of the marketing communication that are used by the towns to their promotion. The theoretical knowledge of this issue is further applied on the analysis of the marketing communication of the Statutory Town of Kladno and analysed in the context of the marketing communication of other statutory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fk0on/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
Michaela Szlaurová -
Marketingová komunikace mezi obcí a podniky v mikroregionu Dyje
Markéta Šrámková -
Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna
Jan Maryška