Bc. Jindřich Pecinovský

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna

Integrated marketing communication of Statutory City of Kladno
Anotace:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací měst a obcí. Rozebírá nástroje marketingové komunikace, které obce využívají ke své propagaci. Teoretické poznatky této problematiky jsou pak aplikovány při analýze marketingové komunikace statutárního města Kladna, kterou rozebírá i v kontextu marketingové komunikace jiných statutárních měst.
Abstract:
My work deals with the integrated marketing communication of towns and municipalities. It analyses the instruments of the marketing communication that are used by the towns to their promotion. The theoretical knowledge of this issue is further applied on the analysis of the marketing communication of the Statutory Town of Kladno and analysed in the context of the marketing communication of other statutory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace