Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna – Bc. Jindřich Pecinovský
Bc. Jindřich Pecinovský
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
Integrated marketing communication of Statutory City of Kladno
Anotace:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací měst a obcí. Rozebírá nástroje marketingové komunikace, které obce využívají ke své propagaci. Teoretické poznatky této problematiky jsou pak aplikovány při analýze marketingové komunikace statutárního města Kladna, kterou rozebírá i v kontextu marketingové komunikace jiných statutárních měst.Abstract:
My work deals with the integrated marketing communication of towns and municipalities. It analyses the instruments of the marketing communication that are used by the towns to their promotion. The theoretical knowledge of this issue is further applied on the analysis of the marketing communication of the Statutory Town of Kladno and analysed in the context of the marketing communication of other statutory …víceKlíčová slova
Město IMK marketing komunikace Kladno PR magistrát značka City IMC communication municipality brand
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fk0on/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
Michaela Szlaurová -
Marketingová komunikace mezi obcí a podniky v mikroregionu Dyje
Markéta Šrámková -
Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna
Jan Maryška