Anna Urbancová

Diplomová práce

Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021

Application of marketing in the activities of political parties and personalities – elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic 2021
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů čtyřmi vybranými politickými subjekty při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021 a tím, jak tyto nástroje vnímají mladí voliči ve věku 18-30 let. Zkoumanými politickými subjekty jsou koalice SPOLU, hnutí ANO 2011, koalice Piráti a Starostové a hnutí SPD. Cílem práce je odhalit, jaké marketingové nástroje ve volební …více
Abstract:
This master’s thesis examines the application of marketing tools of four selected political entities in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2021 and its perception by young voters aged 18-30. The examined political subjects are political alliance SPOLU, political movement ANO 2011, political alliance Piráti and Starostové and the SPD political movement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86339