Anna Urbancová

Master's thesis

Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021

Application of marketing in the activities of political parties and personalities – elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic 2021
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů čtyřmi vybranými politickými subjekty při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021 a tím, jak tyto nástroje vnímají mladí voliči ve věku 18-30 let. Zkoumanými politickými subjekty jsou koalice SPOLU, hnutí ANO 2011, koalice Piráti a Starostové a hnutí SPD. Cílem práce je odhalit, jaké marketingové nástroje ve volební …more
Abstract:
This master’s thesis examines the application of marketing tools of four selected political entities in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2021 and its perception by young voters aged 18-30. The examined political subjects are political alliance SPOLU, political movement ANO 2011, political alliance Piráti and Starostové and the SPD political movement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86339