Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021 – Anna Urbancová
Anna Urbancová
Diplomová práce
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021
Application of marketing in the activities of political parties and personalities – elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic 2021
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů čtyřmi vybranými politickými subjekty při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021 a tím, jak tyto nástroje vnímají mladí voliči ve věku 18-30 let. Zkoumanými politickými subjekty jsou koalice SPOLU, hnutí ANO 2011, koalice Piráti a Starostové a hnutí SPD. Cílem práce je odhalit, jaké marketingové nástroje ve volební …víceAbstract:
This master’s thesis examines the application of marketing tools of four selected political entities in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2021 and its perception by young voters aged 18-30. The examined political subjects are political alliance SPOLU, political movement ANO 2011, political alliance Piráti and Starostové and the SPD political movement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANCOVÁ, Anna. \textit{Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností-Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2021}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/92dab4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Vliv vybraných socioekonomických jevů na výsledky voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Iva Karbašová