Martina Štěpařová
Bakalářská práce
Marketingový mix
Marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingový mix“ se zabývá čtyřmi hlavními marketingovými nástroji – produktem, cenou, distribucí a propagací.Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje marketingového mixu na vybraném podniku a následně navrhnout vylepšení, která by vedla k zefektivnění marketingového mixu v tomto zařízení.Tato práce je tvořena ze dvou částí.První část obsahuje teoretickou …víceAbstract:
This bachelor essay with the title "The Marketing mix" is dealing with the four main marketing tools – the product, the price, the distribution and the propagation. The purpose of this work is to analyze the tools of the marketing mix on a choosen firm and then propose a possible upgrades that lead to making the marketing mix of this firm more effective. This work consists of two parts. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti -
INCREASING THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES USING DIGITAL FUNCTION OF PRODUCT PROMOTION
Angelina Bespalykh -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská
Název
Vložil
Vloženo
Práva