Martina Štěpařová

Bakalářská práce

Marketingový mix

Marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingový mix“ se zabývá čtyřmi hlavními marketingovými nástroji – produktem, cenou, distribucí a propagací.Cílem této bakalářské práce je analyzovat nástroje marketingového mixu na vybraném podniku a následně navrhnout vylepšení, která by vedla k zefektivnění marketingového mixu v tomto zařízení.Tato práce je tvořena ze dvou částí.První část obsahuje teoretickou …více
Abstract:
This bachelor essay with the title "The Marketing mix" is dealing with the four main marketing tools – the product, the price, the distribution and the propagation. The purpose of this work is to analyze the tools of the marketing mix on a choosen firm and then propose a possible upgrades that lead to making the marketing mix of this firm more effective. This work consists of two parts. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 92dygy 92dygy/2
12. 3. 2018
Složky
Soubory
Mach, J.
12. 3. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.