User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce – Bc. Barbora Hlávková
Bc. Barbora Hlávková
Master's thesis
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
User experience focused on credibility in e-commerce.
Anotácia:
Hlávková Barbora. User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá oblastí User experience se zaměřením na credibilitu v oblasti e-commerce zkoumané na generaci Y. Ke zjištění vnímání credibility na e-shopech byl využit eye trackingový výzkum (n = 30) rozšířen o rozhovory (n = 30) a následné dotazníkové šetření (n …viacAbstract:
Hlávková Barbora. User experience focused on credibility in e-commerce. Brno: Mendel University in Brno, 2017.The thesis deals with User experience focused on credibility in e-commerce survey of the Y generation. To determine the perception of the credibility on e-shops was used eye tracking (n = 30) with in-depth interviews (n = 30) and questionnaire survey (n = 155). The aim of the thesis is to suggest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
User experience design jako nástroj pro vylepšení konverzního poměru
Jan Hrubeš -
Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART
Michaela Dragonová
Názov
Vložil
Vložené
Práva