Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje – Bc. Tomáš Dvořák, MBA
Bc. Tomáš Dvořák, MBA
Master's thesis
Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje
Effective integrated marketing communication and its impact on sales success
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma ,,Efektivní integrovaná marketingová komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje" je na základě rešerše současných poznatků o integrované marketingové komunikaci a jejím vlivu na úspěšnost prodeje doporučit ve zvolené firmě změny a návrhy, které povedou k zajištění návratnosti investice do reklamní kampaně a investice do změny současného stavu vnímání značky zákazníky …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis ,,Effective Integrated Marketing Communication and its Impact on Sales Success“ is to review current knowledge about integrated marketing communication and its impact on sales success in the chosen company and recommend proposals that will lead to return of investment to advertising campaign and investment to change of current state of customer perception of the brand. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sngr0/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková