Vznik a vývoj Církevní MŠ a ZŠ Sudice: situační analýza – Bc. Magdalena Sabolová
Bc. Magdalena Sabolová
Bakalářská práce
Vznik a vývoj Církevní MŠ a ZŠ Sudice: situační analýza
The estabilishment and development of the Sudice Church Kindergarten and Primary School: situational analysis
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vzniku a vývoji Církevní MŠ a ZŠ Sudice. Cílem práce je nalezení a interpretace klíčových vztahů, které utvářejí tvář Sudické školy. Dále popisuje legislativní proces zřízení církevní školy pod hlavičkou Evangelické akademie. K určení hlavních relačních mechanismů je využíváno metod situační analýzy. Sudická škola vznikla na jaře 2022 v rekonstruované 160 let staré budově …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the origin and development of the Sudice Church Kindergarten and Primary School. The aim of the thesis is to find and interpret the key relationships that shape the face of the Sudice School. It also describes the legislative process of establishing a church school under the umbrella of the Evangelical Academy. Situational analysis methods are used to identify the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/igvnh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství (jednooborový kombinovaný)
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení prvků pedagogiky Franze Ketta do programu mateřských center
Tereza MATOCHOVÁ -
Mateřská škola s koncepcí pedagogiky Franze Ketta v reflexi absolventů po 15 letech
Barbora ČERMÁKOVÁ -
Praktické využití pedagogiky Franze Ketta v běžné mateřské škole
Kateřina VLADYKOVÁ -
Metody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabula
Renáta KRAČMAROVÁ -
Inovativní potenciál Pedagogiky Franze Ketta na příkladu Mateřské školy Papírenská v Českých Budějovicích
Anežka OCHOVÁ -
Projevy radosti z učení při práci s pedagogikou Franze Ketta ve skupině dětí MŠ
Terezie VALENTOVÁ -
Roční svátky v říkadlech, písních, pohybových aktivitách jako opora pro rozvoj osobnosti dítěte s využitím pedagogických principů Franze Ketta
Petra Merhulíková -
Zpětná vazba v pedagogice Franze Ketta
Štěpánka HOVORKOVÁ