Grigory Sidorov
Bachelor's thesis
Marketing strategy of Skyeng
Marketing strategy of Skyeng
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá podnikem Skyeng, jeho marketingovou strategií a postavením na trhu. Práce obsahuje 3 části. V první kapitole budou teoretické poznatky o pojmech marketingu, typech marketingových strategií a metodice výběru té které. Druhá kapitola bude věnována společnosti Skyeng, její charakteristice a vizi společnosti a také její cílové skupině. Závěrečná kapitola se bude skládat z …moreAbstract:
My thesis is about the business named Skyeng, its marketing strategy and position in the market. There are 3 chapters in the paper. In the first chapter there will be theoretical knowledge about concepts of marketing, types of marketing strategies and the methodology of choosing the one. The second chapter will be dedicated to the Skyeng, its characteristics and the vision of the company, as well as …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91126
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2023
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Martina Šípková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Senioři a problematika vyhledávání informací na internetu
Bělochová Bělochová -
Využití internetu pro vzdělávání na základních školách v jižních Čechách a na Vysočině
Eliška Čechová -
Jazykové vzdělávání na internetu
Monika Sugimura -
Ohrožení dětí na internetu: teorie a doporučení pro vzdělávání
Pavla Kovářová -
Rizikové chování dětí na internetu
Adéla Benešová -
Interaktivní mobilní aplikace pro výuku bezpečnosti na internetu
Jiří Píše -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek