Grigory Sidorov
Bakalářská práce
Marketing strategy of Skyeng
Marketing strategy of Skyeng
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá podnikem Skyeng, jeho marketingovou strategií a postavením na trhu. Práce obsahuje 3 části. V první kapitole budou teoretické poznatky o pojmech marketingu, typech marketingových strategií a metodice výběru té které. Druhá kapitola bude věnována společnosti Skyeng, její charakteristice a vizi společnosti a také její cílové skupině. Závěrečná kapitola se bude skládat z …víceAbstract:
My thesis is about the business named Skyeng, its marketing strategy and position in the market. There are 3 chapters in the paper. In the first chapter there will be theoretical knowledge about concepts of marketing, types of marketing strategies and the methodology of choosing the one. The second chapter will be dedicated to the Skyeng, its characteristics and the vision of the company, as well as …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martina Šípková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Senioři a problematika vyhledávání informací na internetu
Bělochová Bělochová -
Využití internetu pro vzdělávání na základních školách v jižních Čechách a na Vysočině
Eliška Čechová -
Jazykové vzdělávání na internetu
Monika Sugimura -
Ohrožení dětí na internetu: teorie a doporučení pro vzdělávání
Pavla Kovářová -
Rizikové chování dětí na internetu
Adéla Benešová -
Interaktivní mobilní aplikace pro výuku bezpečnosti na internetu
Jiří Píše -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek