Jakub Šišák

Bakalářská práce

Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine
Anotace:
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících …více
Abstract:
The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Štěpán Dlabaja

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šišák, Jakub. Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe