Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity – Jakub Šišák
Jakub Šišák
Bakalářská práce
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine
Anotace:
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících …víceAbstract:
The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šišák, Jakub. Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Jaroslav Katrušák -
Rozšířená realita na Android - zobrazování prvků z mapy v terénu
Timotej Halás -
Rozšířená realita na mobilní platformě Android a její aplikace v knihovnictví
Jonáš Ševčík -
Rozšířená realita pro platformu Android
Petr Nohejl -
Rozšířená realita pro platformu Android
Radek Lžičař -
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Dušan Bezděk -
Nativní Android aplikace s využitím rozšířené reality zobrazující informace o zájmových bodech
Martin Mlýnek -
Interakce s 3D objekty v rozšířené realitě na platformě Android
Matej Oravec