Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity – Jakub Šišák
Jakub Šišák
Bachelor's thesis
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine
Abstract:
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících …moreAbstract:
The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Dlabaja
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIŠÁK, Jakub. \textit{Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/92xvzt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šišák, Jakub. Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Software Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Jaroslav Katrušák -
Rozšířená realita na Android - zobrazování prvků z mapy v terénu
Timotej Halás -
Rozšířená realita na mobilní platformě Android a její aplikace v knihovnictví
Jonáš Ševčík -
Rozšířená realita pro platformu Android
Petr Nohejl -
Rozšířená realita pro platformu Android
Radek Lžičař -
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Dušan Bezděk -
Nativní Android aplikace s využitím rozšířené reality zobrazující informace o zájmových bodech
Martin Mlýnek -
Interakce s 3D objekty v rozšířené realitě na platformě Android
Matej Oravec