Jakub Šišák

Bachelor's thesis

Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine
Abstract:
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících …more
Abstract:
The thesis deals with the development of a game using augmented reality (AR) in the Unity engine. The main goal is to create a functional prototype of a game that will be ready for further expansion. This thesis aims to utilize the latest technologies and trends in the field of AR and gamification. To achieve this, the Unity game engine will be utilized, including its Unity Asset Store library. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Štěpán Dlabaja

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šišák, Jakub. Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe