Význam androdidaktiky v práci lektora – Mgr. Alexandr Žák
Mgr. Alexandr Žák
Bakalářská práce
Význam androdidaktiky v práci lektora
Signification of androdidactics in work of instructor
Anotace:
Žák, Alexandr. Význam androdidaktiky v práci lektora. Bakalářská práce. Brno: 2007. 41stran. Práce je zdrojem informací o využití androdidaktiky a pedagogiky při výuce. Její součástí je popis didaktických forem, fází vzdělávacího procesu, principů výchovy dospělých nebo například samotná struktura lektorovy osobnosti.Abstract:
Žák, Alexandr. The meaning of androdidactic in lectors work. Bachelors thesis. Brno: 2007. 41 pgs. The work is the source of information about using androdidactic and pedagogy in teaching. Its part is the description of didactic forms, period of educational process, principles of adults education or for example the whole structure of lectors personality.Klíčová slova
Klíčová slova Didaktika proces lektor žák vzdělávání. Key words Didactic process lector student education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sym6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Speciální edukace bezpečnostních složek
Práce na příbuzné téma
-
Systém jazykového vzdělávání ve vybrané firmě/organizaci
Monika Adamcová -
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský