Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II – Bc. Daniel Švancara
Bc. Daniel Švancara
Bakalářská práce
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Using the potential of gaming communities during the development of a digital video game on the example of Age of Empires II
Anotace:
Bakalářská diplomová práce seznamuje čtenáře s tématem uplatnění herních komu-nit. Tomu se tak děje v první, teoretické části. V té jsou uvedeny různé formy využití herních komunit, opřené o skutečné příklady z herního průmyslu. Součástí této části je také podrobnější rozbor komunity hry Age of Empires II, a následné její navázání na hry s podobnými okolnostmi. V druhé, aplikační části práce je tvořen …víceAbstract:
Bachelor’s thesis introduces the topic, that discusses the usage of gaming communi-ties. It does so in its first section that consists of theoretical framework. This section contains various forms of gaming communities usage, supported by an inclusion of real examples from the gaming industry. Another segment of this work analyses the Age of Empires II community and then uses this analysis as a connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xetmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Monika Martonová
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a proměna hráče Age of Empires za poslední dvě dekády
Vojtěch Viktorin