Vzdělávací potřeby začínajících učitelek – Kristýna ILKOVÁ
Kristýna ILKOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávací potřeby začínajících učitelek
The Educational Needs of Beginning Teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami začínajících učitelů. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na význam potřeb v životě člověka, osobnost učitele a přípravným vzděláváním učitelů mateřských škol. Dále se práce zabývá dalším vzděláváním učitelů a jejich vzdělávacím potřebám. V praktické části diplomové práce se zabývám vzdělávacími potřebami začínajících …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with educational needs of the beginning teachers. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the importace of needs in life of human being, the personality of teacher and preliminary education of preprimary teachers. The thesis also deals with further education of teachers and their educational needs. In the practical part I deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ILKOVÁ, Kristýna. Vzdělávací potřeby začínajících učitelek. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová