Bc. Lucie Slámová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit

Marketing Communication in Commercial Real Estate
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem realitního trhu komerčních realit. V jednotlivých kapitolách jsou uvedeny souvislosti s B2B trhem, principy obchodování na trhu a jednotlivé kroky strategického plánování developerské společnosti, včetně marketingového plánu. Hlavním záměrem této práce je příprava marketingového plánu a plánu strategie pronájmu existující administrativní budovy. Součástí práce je analýza …více
Abstract:
This master’s thesis focuses on the commercial real estate market. The individual chapters analyze the links with the B2B market, the principles of real estate market commerce, and developers’ specific strategic planning steps, including marketing plans. Mainly, this thesis aims to demonstrate preparation of a marketing plan and leasing strategy for an existing office building. Market analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma