Tatiana Titková
Master's thesis
Relaunch značky Flora v kategórii margarínov
Relaunch značky Flora v kategorii mangarínů
Abstract:
Diplomová práce se zabývá znovuuvedením značky Flora v segmentu margarínů v České republice, který proběhl v roce 2019. Věnuje pozornost změne komunikační strategie této značky a také její nové cílové skupině. Kromě toho porovnává současnou strategii s původní, čím splňuje cíl analýzy úspěšnosti této kampaně a jejich dopadů na spotřebile. Teoretická část práce vysvětluje důležité pojmy značky, její …moreAbstract:
Diploma thesis is concerned about relaunch of the brand Flora in the segment of margarines in Czech examine the change in the communication strategy and the new target group of the brand. Moreover, the thesis is comparing original and the current strategy, which allows it to analyse success of the campaign and its results on the consumers. Theoretical part of the thesis is explaining important terms …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá znovuuvedením značky Flora v segmente margarínov v Českej republike, ktorý prebehol v roku 2019. Venuje pozornosť zmene komunikačnej stratégie tejto značky a tiež jej novej cieľovej skupine. Okrem iného porovnáva súčasnú stratégiu s pôvodnou čím spĺňa cieľ analýzy úspešnosti tejto kampane a jej dopadov na spotrebiteľov. Teoretická časť práce vysvetľuje dôležité pojmy značky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79389
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza positioningu značky Flora
Lenka Křížová -
Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi
Kateřina Žižková