Petra Cabáková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro dům kultury

Marketing Strategy Design for Cultural Centre
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na navržení marketingové strategie pro dům kultury. Teoretická část práce popisuje marketing služeb, kultury a vzdělání a postup při tvorbě marketingové strategie. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu. Tento výzkum zjišťoval názory respondentů na činnost domu kultury. V závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie pro Dům kultury v Šumperku …více
Abstract:
The thesis was focused on marketing strategy design for cultural centre. The theoretical part of the thesis describes marketing of services, cultural and education and the procedure for the creation of marketing strategy. The practical part contains results of marketing research. This research has identified the opinions of respondents to activities of the cultural centre. The conclusion presents the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Dagmar Fešárková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod