Návrh marketingové strategie pro dům kultury – Petra Cabáková
Petra Cabáková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro dům kultury
Marketing Strategy Design for Cultural Centre
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na navržení marketingové strategie pro dům kultury. Teoretická část práce popisuje marketing služeb, kultury a vzdělání a postup při tvorbě marketingové strategie. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu. Tento výzkum zjišťoval názory respondentů na činnost domu kultury. V závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie pro Dům kultury v Šumperku …víceAbstract:
The thesis was focused on marketing strategy design for cultural centre. The theoretical part of the thesis describes marketing of services, cultural and education and the procedure for the creation of marketing strategy. The practical part contains results of marketing research. This research has identified the opinions of respondents to activities of the cultural centre. The conclusion presents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Pavlína Franková -
Marketingová strategie podniku
Petra Štěpánková -
Marketingová strategie podniku
Petra Havlišová -
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra