Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání – Denisa MARKOVÁ
Denisa MARKOVÁ
Diplomová práce
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Active Teaching Strategies in Primary Education
Anotace:
Tématem této práce jsou aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do osmi kapitol. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů výukové strategie, metoda výuky a organizační forma výuky, včetně jejich klasifikací a nastínění historie metod výuky a organizačních forem výuky. Teoretická část se zaměřuje také na cíle a obsah primárního vzdělávání, osobnost …víceAbstract:
This diploma thesis deals with activating teaching strategies in primary education. The theoretical part is divided into eight chapters. These chapters are focusing on definition of teaching strategies, teaching methods and organizational teaching forms, including its classification and short summary of its historical development. This part also deals with goals and the content of primary education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Denisa. Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a multikulturní andragogika a jejich význam pro výchovu a vzdělávání dospělých
Jana Smílková -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Cíle, obsah a metody předškolního vzdělávání
Markéta HNÍZDILOVÁ -
Vývoj muzejní pedagogiky v Památníku Petra Bezruče (Představení Památníku Petra Bezruče a jeho aktivit směrem k veřejnosti a školám)
Eva SCHWANOVÁ -
Působení aktivizujících metod na žáky primárního vzdělávání
Bára KRESTOVÁ -
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Nikola KUBNÁ -
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Marcela OTAVOVÁ -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová