Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení – Kamila Němcová
Kamila Němcová
Bakalářská práce
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Visual attention within the advertising message
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza vizuální pozornosti v rámci reklamního sdělení. Cílem práce je zhodnotit kombinace pohledu a gesta - ukazující ruky. Zjistit, jakým způsobem ovlivňují spotřebitele a jak ovlivňují vizuální pozornost spotřebi-tele v rámci reklamního sdělení a s tím úzce spojený recall. Práce se skládá z teore-tické rešerše, která pojednává o faktorech ovlivňujících vizuální pozornost …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the analysis of visual attention within the advertising message. The aim of the work is to evaluate the combination of gaze and gesture - pointing hand. To find out how they affect the consumer and how they affect the visual attention of the consumer within the advertising message and the closely related recall. The work consists of a theoretical research that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Simona Bažantová
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Eliška Štiková -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Impact of a product recall
Viktoriya Torlyuk