Kateřina TŮMOVÁ
Bakalářská práce
E-mail marketing
E-mail marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je specifikovat e-mail marketing a v praktické aplikaci zhodnotit jeho klady a zápory jako nástroje cílené marketingové komunikace.Na základě osobních rozhovorů se zástupci firmy byl popsán jejich stávající e-mail marketing. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci firmy vnímají její e-mail marketing.Na základě provedeného průzkumu byly navrženy změny …víceAbstract:
The aim of this work is to specify the e-mail marketing and in the practical application to evaluate the pros and cons of e-mail marketing as a tool of targeted marketing communication.Based on personal interviews with representatives of the company was described their existing e-mail marketing.Through the survey it was found, how customers perceive the company's e-mail marketing.Based on the survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TŮMOVÁ, Kateřina. E-mail marketing. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Řízení e-mailové komunikace na Microsoft Exchange Server
David Štencel -
Návrh způsobu e-mailové komunikace pro strojírenský trh
Jakub Karas -
Optimalizace e-mailové komunikace formou newsletterů vybrané společnosti
Tereza Koníček -
Integrace e-mailové komunikace do IDE Eclipse
Vítězslav Humpa -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Optimalizace e-mailových kampaní e-shopu GiB Jewels
Alexandra Karnazey -
E-mailová marketingová kampaň se zaměřením na „ztracený“ segment
Michal Rubeš
Název
Vložil
Vloženo
Práva