Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.

Doctoral thesis

Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních

ČSSD and ODS: Essential Attributes of Brands in 2002-2013 Electoral Campaigns
Anotácia:
Disertační práce se zabývá konceptem brandingu v politice aplikovaným na případ českých politických stran ČSSD a ODS v letech 2002 až 2013. Práce prostřednictvím analýzy volebních programů, kampaní a dalších faktorů zjišťuje úspěšnost stran v jednotlivých atributech politické značky, jak je definovala Catherine Needham.
Abstract:
The dissertation thesis deals with the concept of branding in politics applied to the cases of the Czech political parties ČSSD and ODS in years 2002 – 2013. The study focuses on the essential attributes of party’s brands defined by Catherine Needham based on analysis of electoral manifestos, electoral campaigns and other factors affecting the brands.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedúci: doc. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D., PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií