Theses 

Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o. – Martin MATELA

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Martin MATELA

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o.

Proposal of advertising campaign for company Talta, a.s. and her subsidiary Quickfin Real, s.r.o..

Anotace: Moje bakalářská práce na téma ,,Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o.`` je zaměřena na analýzu marketingového stavu společností. Po vyhodnocení výsledků je provedena segmentace a sestavení marketingového plánu. Následně je vypracována reklamní kampaň.

Abstract: My bachelor's thesis on the topic {\clq},Proposal of advertising campaign for company Talta,J.S.C. and her subsidiary Quickfin Real, Ltd`` is focused on the analysis of state marketing companies. After evaluating the results is made segmentation and build marketing plan. Subsequently developed an advertising campaign.

Klíčová slova: marketing, reklama, segmentace, propagace, marketingový plán, propagační plán, realitní trh, finanční trh

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
  • Zveřejnit od: 11. 12. 2009
  • Identifikátor: 13561

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedoucí: Ing. Přemysl Jandásek

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=13561 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Jak správně citovat práci

MATELA, Martin. Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o. . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 2. 2019 13:10, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz