Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady – Jarmila Faladová
Jarmila Faladová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
The Analysis of the Visitors' Satisfaction with Complimentary Services of Zoological Garden
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami poskytovanými Zoologickou zahradou Ohrada. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti návštěvníků, a zda poskytování služeb prostřednictvím externího subjektu ovlivňuje jejich kvalitu.Abstract:
This bachelor thesis analyses visitors' satisfaction of comlementary services provided by Zoological Garden Ohrada. The objective of the thesis is to prove if there is an influence on the quality of providing the services by the external suppliers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Jan Nový
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické aktivity vybrané státní organizace
Ivana Hanzlíčková